• Serbia
  • Group

Portfolio intelligence za marketing

Savršeno rešenje za proaktivni marketing u korporativnom poslovanju (B2B), koje marketinškim stručnjacima nudi jasnu definiciju segmentacije tržišta i lako ažuriranje kontakata za poboljšavanje povraćaja ulaganja u marketing (ROMI = return of marketing investement)

  • Optimizacija budžeta – ušteda (novca, energije, vremena) radi bolje i pametnije segmentacije
  • Poboljšana mikro-segmentacija – prilagođavanje komunikacije različitim segmentima, predviđanje budućeg ponašanja, testiranje manjih marketinških kampanja
  • Trenutna i ažurirana lista klijenata
  • Upravljanje ključnim indikatorima uspešnosti u marketingu (MKPI, ROMI, penetracije na tržište)
  • Praćenje portfolija odabranih poslovnih partnera
  • Povećana svest o aktivnostima i uključenost svih odeljenja u marketing

PRIMERI PRIMENE U MAREKTINGU

Probijanje na novo/inostrano tržište

  • Uvezite postojeće liste klijenata
  • PI prepoznaje karakteristike postojećih klijenata
  • Jednim klikom koristitite ove funkcije na novom ciljnom tržištu
  • Kreirajte mikro-segment prema unapred određenim kriterijuma
  • Obezbedite kontakt informacije

 

Kao direktor marketinga želite da pratite svoje poslovne partnere – klijente, medije, reklamne agencije, štamparije, hotele/ugostiteljske objekte…

  • Uvezite jedan ili više portfolija postojećih partnera
  • PI vas obaveštava o značajnim promenama u odabranim portfolijima

 

Želite da prilagodite marketinške aktivnosti budućem ponašanju postojećih klijenata? (npr. Da podstaknete cross sale/upsale i sprečite odlazak stranaka…).

  • Uvezite listu postojećih klijenata
  • PI podržava posebno »tailor made« sisteme pokazatelja, sa kojima prepoznajete klijente sa najvećim i najmanjim potencijalom i klijente sa rizikom odlaska i što Vam daje mogućnost da prilagodite marketinško komuniciranje

 

Treba poboljšati komunikaciju sa odeljenjem prodaje radi brzog i efikasnog prilagođavanja marketinških aktivnosti (na osnovu povratne informacije od strane prodaje)

  • PI omogućava stvaranje različitih grupa korisnika kojima su potrebne određene informacije – idealno za interakciju između prodaje i marketinga
  • PI obaveštenja efikasno omogućavaju svim korisnicima u grupi da dobijaju najnovije informacije vezane za prodaju