• Serbia
  • Group

Bisnode i Dun & Bradstreet proširili stratešku saradnju na osam novih tržišta Jugoistočne Evrope

Kompanija Bisnode, koja je i do sada bila najveći globalni partner kompanije Dun&Bradstreet proširila je strateško partnerstvo kojim je od sada obuhvaćeno i 8 novih tržišta Evrope – pored Srbije saradnja uključuje i tržišta Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Crne Gore, teritorije Kosova i Albanije.

Bisnode i  Dun & Bradstreet  proširili stratešku saradnju na osam novih tržišta jugoistočne Evrope.

Kompanija Bisnode, koja je i do sada bila najveći globalni partner kompanije Dun&Bradstreet proširila je strateško partnerstvo kojim je od sada obuhvaćeno i 8 novih tržišta Evrope – pored Srbije saradnja uključuje i tržišta Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Crne Gore, teritorije Kosova i Albanije. Bisnode grupa sada ima ekskluzivna prava na prodaju i razvoj globalnih D&B rešenja na ukupno 19 evropskih tržišta. Saradnja kompanije Bisnode i D&B-a započela je 2002. godine dok je 2012. potpisan novi desetogodišnji ugovor o saradnji, a  kojim je ona dodatno proširena na polju zajedničkog razvoja proizvoda i analitičkih rešenja.

BEOGRAD – Bisnode Southern Market tržište, koje je u 2014. ostvarilo nešto više od 12,3 miliona evra, od početka 2016. godine je počeo sa prodajom D&B rešenja i globalnih platformi. Zahvaljujući partnerstvu kompanije Bisnode i D&B-a dodatno se proširila ponuda Bisnode-a uključivanjem globalnih rješenja i platformi, a koje će biti na raspolaganju svim kompanijama koje su izvoznici ili posluju na međunarodnom tržištu ili su im potrebne informacije o kompanijama u inostranstvu, nezavisno gde u svetu se one nalaze. 

»Ovo partnerstvo omogućava da pružimo još bolju podršku našim klijentima. Većina njih je već prisutna na globalnom tržištu, a poznavanje specifičnosti pojedinih stranih tržišta, praćeno najboljom analitičkom podrškom, ključno je za uspeh u takvim uslovima. Naši  klijenti će odsad imati još bolju podršku u odlučivanju, a zahvaljujući sinergiji koja proizlazi iz udruživanja i pristupa globalnoj bazi podataka, moći će lako i sigurno proširiti svoje poslovanje. Bisnode, s druge strane, dodatno osnažuje svoju konkurentnost.“ – izjavila je Maria Anselmi, regionalna direktorka kompanije Bisnode.

Rast je osnova poslovanja, a svoju potporu ima u odnosu koji kompanija neguje s klijentima i partnerima. D&B već skoro dva veka osigurava podršku poslovanju u razumevanju njegove dinamike, što je rezultiralo izvrsnošću i ekspertizom na području analize podataka usmerenih prema kreiranju odnosa koji klijenta vode ka vodećoj poziciji na tržištu.

»Partnerstvo između Bisnode i kompanije D&B je zaista vrlo dobar primer saradnje koja je prvenstveno usmerena na postizanje još veće dodatne vrednosti za klijente. Zahvaljujući takvom pristupu, obe strane su osigurale da sve odluke koje se donose na globalnom nivou budu bazirane na najrelevantnijim informacijama. Nezavisno da li klijent želi povećati prodaju, smanjiti rizik, optimizovati kanale distribucije ili proveriti kvalitet poslovanja svojih poslovnih partnera, integracijom sa D&B globalnom bazom podataka, Bisnode svojim klijentima sada može ponuditi još šire informacije, razne prediktivne modele i analize bazirane na globalnim podacima, odnosno ima odgovor na potrebu za globalnim rešenjima. Raduje nas što je ova saradnja od sad proširena i na tržište Southern Market Bisnode grupe“ – zaključuje Martin Coufal, regionalni direktor Bisnoda za Centralnu Evropu.

Osim za Bisnode saradnja rezultira i brojnim pogodnostima za D&B koji je svoju ponudu informacija dodatno osnažio podacima o poslovanju kompanija na jugoistoku Evrope pa samim tim pomaže svojim, D&B klijentima, da se bolje pozicioniraju kako na globalnom tržištu tako i na tržištu jugoistočne Evrope. 

“U Dun&Bradstreetu vlada veliko uzbuđenje zbog činjenice da se partnerstvo s Bisnode grupom proširilo i na Southern Markets tržište. Da bi se osigurala globalna uspešnost u poslovanju na tržištu poslovnih informacija, i osigurala rešenja za klijente, važno nam je da uvek sarađujemo samo s najboljima, stoga je ovo širenje saradnje od velike važnosti za nas. Uvereni smo da će obe strane imati benefite od ovog partnerstva i izuzetno se radujemo zajedničkoj saradnji na novim tržištima.” – poručuje Claus Hornshøj, Partner menadžer u Dun & Bradstreet-u. 

D&B poseduje najveću svetsku komercijalnu bazu podataka, sa više od 240 miliona podataka o kompanijama iz više od 30.000 izvora. Takođe, D&B baza je specifična i zbog podataka o izvršenim plaćanjima koji se baziraju na više od 1 milijarde računa, a koji se ažuriraju više od 5 miliona puta dnevno. Reč je o važnim inputima koji su klijentima potrebni za izgradnju kvalitetnih poslovnih odnosa. Više od 250.000 kompanija koje posluju širom sveta, kao i 87% preduzeća koje se nalaze na Forbesovoj lestvici 500 najuspešnijih, dale su poverenje D&B-u koji im omogućava svakodnevni pristup najvažnijim informacijama za održavanje svakodnevnih odnosa s njihovim najvažnijim klijentima i partnerima.

Irina Zdravković

Direktor za marketing i komunikacije

Bisnode doo Beograd

Mail: irina.zdravkovic@bisnode.com